maandag 10 oktober 2011

Gedribbeld door de herfst!

'Hevig windje op de graskoer vandaag, meester': klonk het bij de voetballertjes die zich tegenwind een weg baanden naar het doel van de parallelklas...(Ze zouden uiteindelijk 1-0 verliezen,5A,die rakkers van me)
'Klopt!' :was het enige dat ik kon uitbrengen terwijl ik enigszins roerloos de bomenrij afkeek! Een prachtig kleurenpallet en schouwspel van dwarrelende bladeren ontpopte zich voor m'n ogen! Toch voelde ik een zekere tristesse in mezelf opborrelen! Blijkbaar had ik de levendige hoop dat de hersft nog wat zou uitgesteld worden! Aanvankelijk leek dat goed te lukken maar ik werd vandaag gedribbeld door de herfst! Een seizoen laat zich niet binden aan een Juliaanse kalender!
Mogen we naar binnen meester? De bel is gegaan!
Tuurlijk jongens! Kom vlug! We gaan windje spelen met ecoline!

Resultaten van 'ecolinewindje' en 'boomblaasfilmpje'




Geen opmerkingen:

Een reactie posten