dinsdag 17 april 2012

Pavel Puhov's Street Art

Speelplaats Art!

Tijdens mijn wekelijks toezicht op de speelplaats keek ik even goed rond op de speelplaats! Buiten de vele spelende kinderen kon ik enkele leuke hinkelspelen ontwarren en enkele blauw palen! Wat een gemiste kans om onze school op één van de belangrijkste plaatsen een meer 'muzisch' pigment te geven.
Enig twijfelwerk later, wil ik de stap zetten om met de kinderen van de klas/school, onze speelplaats 'meer muzisch' in te richten!
Eerst twijfelde ik even om Banksy's street art te gebruiken maar het iets agressievere en aanklagende karakter van diens werk weerhoudt me er een beetje van!
Bij het bekijken van het werk van Banksy kwam ik al surfend terecht bij Pavel Puhov. Een Russische kunstenaar die heel speels omgaat in zijn werken met het elementen uit 'de stad'




Geen opmerkingen:

Een reactie posten