dinsdag 18 oktober 2011

Welkom 'Don Bosco'

Coviale Sjollega's,

Media voor media : Intranet bracht je naar deze muzische blog!
Laat mij jullie vanharte welkom heten met een diepe dramatische buiging!
Opgelet niet te diep! Voor ik helemaal verstijf van de pijn in m'n lage onderrug en straks niet meer expressief kan bewegen door m'n muzische leven! Hoe ga ik dan vorm geven aan m'n frutselkunstige gedachten...? Via een beeldend werk of ga ik toch maar eerder de muzikale toer op?
Misschien maak ik wel een leuke combinatie en houd ik zo alle opties open om je te stimuleren af en toe een kijkje te komen nemen!

Onderaan kan je je alvast abonneren op deze blog.
Je vindt hier op regelmatige basis verschillende artikeltjes over diverse onderwerpen! Dat kan gaan over de opleiding zelf! Het kan over een klasactiviteit gaan! Het kan over iets persoonlijks uit mijn leven gaan, wat mij raakt, wat mij muzisch aan het denken zet!

Ciao miao!

PS : Laat je vooral niet weerhouden om de reeds geplaatste artikels eens te bekijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten